onsdag den 26. marts 2014

Hvad sker der på Krimifans stand på krimimessen?

Ja der sker faktisk rigtig meget. Stort set hver time er der besøg af en forfatter. Du kan herunder se hvornår de forskellige forfattere er at træffe på Krimifans stand. Måske kommer der også andre forfattere forbi - det håber jeg da :)

Lørdag
kl. 11.00    Inger Wolf og Jens Østergaard
kl. 12.00    Jakob Knudsen
kl. 13.00    Jussi Adler - Olsen
kl. 14.00    Lene Kaaberbøl & Agnete Friis
kl. 15.00    Sara Blædel
kl. 16.00    Sofie Sarenbrant

Søndag
kl. 11.30    Chris Carter
kl. 12.00    Ninni Schulmann
kl. 13.00    Sissel - Jo Gazan
kl. 13.45    Carin Gerhardsen
kl. 14.30    Frank Jensen
kl. 15.00    Kurt Kragh

Ud over forfattermøder - er der interview af alle forfatterne. På Krimifan (facebook-siden) kan du stadigvæk nå at vide et interview med Jakob Knudsen. Der har allerede kørt en konkurrence om et interview med Sara Blædel, hvor vinderen er fundet.

I forbindelse med de andre forfatterinterview har DU muligheden for at være med til at bestemme hvad der skal spørges om - kom forbi og skriv dit spørgsmål ned - så kan det være at du er så heldig at vi bruger dit spørgsmål - og måske er det så dig der vinder et signeret eksemplar af forfatterens bog.

Der kører også andre konkurrencer - hvor der selvfølgelig også er fine bogpræmier.

Jeg glæder mig rigtig meget til Krimimessen - hvor jeg glæder mig til en masse dejlige krimioplevelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar