fredag den 9. maj 2014

Hvordan det mon går med min Bookchallenge?


Tja hvordan går det så med den bookchallenge. Ja hvis jeg skal være ærlig ikke særlig godt.

De tre serier - tja der er ingen af dem som jeg havde skrevet som jeg har fået læst, men jeg har til gengæld fået læst Mads Peder Nordbos serie bestående af Odins labyrint og Thuleselskabet, jeg er også næsten færdig med Kim Juuls serie som består af I et vægtløst sekund og I et fravær af nærhed. Så egentlig går det fint med at få læst serier bare ikke dem som jeg havde tænkt mig.

De tre forfattere jeg ikke tidligere har læst - hm her går det heller ikke så godt. Har ikke fået læst nogen af dem. Men jeg har da læst Lotte Petri, hendes havde jeg ikke tidligere læst noget af.

De tre udenfor kategorien Krimi/spænding - tja her er det så gået helt galt og så alligevel ikke Jan Guillous Mellem rød og sort, her har jeg da i det mindste læst det første kapitel. Så her er der også plads til forbedringer.

i forhold til målet med 50 læste bøger, tja der har jeg læst 14 bøger, så jeg er allerede bagefter med 3 bøger - det bliver måske også svært at nå det mål.

Så alt i alt går det ikke så godt med den Bookchallenge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar