fredag den 30. maj 2014

Så er det næsten-sommer konkurrence tid

 Du kan f.eks. vinde Elsebeth Egholm kommende krimi "Kød og blod", nr. 8 i serien om Dicte. Og hvem vil ikke gerne vinde den?

Ligesom i den seneste fra Elsebeth Egholm "Eget ansvar" er hovedpersonerne både Dicte og hendes søn Peter. Jeg var ret glad for at Dicte var tilbage - og i topform :) Jeg havde savnet hende i de foregående 2 krimier fra Elsebeth Egholm.

For at deltage i konkurrencen, skal du svare på dette spørgsmål:

Hvilket nummer i serien om Dicte Svendsen er Elsebeth Egholm nye krimi Kød og blod?

Skriv svaret i en kommentar herunder. Har du problemer med at skrive en kommentar, så send mig en besked via forsiden :)

Konkurrencen slutter 2. pinsedag - den 9. juni kl. 16

God fornøjelse

12 kommentarer:

  1. Tove Alice Sørensen30. maj 2014 kl. 15.38

    Det er nummer 8

    SvarSlet
  2. Lisbeth Maja Sørensen1. juni 2014 kl. 17.52

    8

    SvarSlet
  3. Nummer 8 :)


    mvh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  4. Det er nr 8 i serien . Kh Marianne Knudsen

    SvarSlet
  5. Jeg har sendt konkurrence svar pr. mail samme dag som nyhedsbrevet kom ud, men jeg skriver også her: Der er 8 bøger i Dicte serien og 2 med Peter Boutrup, som jeg ikke regner med skal tælles med. Det bliver godt at få Dicte tilbage igen. KH Annette Deleuran

    SvarSlet
  6. Karen Hyldgaard6. juni 2014 kl. 10.12

    Det er nr. 8. De første 6 i serien, som blev til første sæson på TV2, står hjemme på hylden, men er ikke blevet læst endnu.

    SvarSlet
  7. Det er nr 8 og glæder mig så meget til at læse den :-)

    SvarSlet