torsdag den 11. december 2014

status på min bookchallenge for 2014

Lige nu har jeg fået læst næsten det antal som jeg havde sat som mål. Jeg har indtil nu fået læst, langt flere end jeg faktisk troede jeg ville nå. Selv om jeg havde sat som mål at læse 50 bøger i 2014, havde jeg faktisk ikke regnet med at nå i land lige på det punkt. Men som det ser ud lige nu tror jeg faktisk på at jeg går læst de 50, jeg er i gang med nr. 49.

Hvad angår de 3 nye forfattere jeg ville stifte bekendtskab med. Tja der kom jeg ikke i hus - fik ikke en eneste af dem. Øv. Men jeg har stiftet bekendtskab med 3 nye forfattere, som jeg slet ikke vidste fandtes og det var disse 3 hver for sig fantastiske bog-bekendtskaber Kim Juul, Claus Lohman og Stefan Ahnhem.

De 3 udenfor kategorienkrimi/spænding. Ja der har jeg fået læst de 2. Nemlig Rødt & Sort af Jan Guillou og Verdens vinter af Ken Follett. Så her mangler jeg at få læst Maria Hellebergs Kongens kvinder.

De 3 serier. Hm der kom jeg også i land med 2 af de 3 serier. Cilla & Rolf Børjlind og Jesper Steins serier fik jeg læst lige inden sommerferien. Men men men jeg fik slet ikke startet på Jo Nesbøs serie om Harry Hole.

Så tror også at jeg vil starte 2015 med at lave en ny bookchallenge. Så hvis juleferien levner tid og plads vil jeg sætte mig det og se på hvilke bøger jeg vil have - og om jeg vil lave nye kategorier eller om jeg bare vil lave lidt om på dem som jeg har haft på her i 2014.


1 kommentar:

  1. Et nyt bekendtskab med nye forfattere, altid spændende at opdage en lidt ukendt forfatter der skriver lige så godt som ens egne ”idoler”. F.eks. en Kim Juul, Maria Kjær-Madsen og mange flere, opdager heldigvis jævnligt nye navne.

    Vh. Henrik, Bog og Ide

    SvarSlet