onsdag den 31. december 2014

Godt nytår

2014 har været et rigtig godt år for bloggen. Ja, faktisk har det været helt fantastisk.

Der har været rigtig mange gode oplevelser ikke mindst på Krimimessen i Horsens hvor Krimifan havde sin egen stand. Her mødte jeg blandt andet svenske Carin Gerhardsen, det var rigtig spændende. Det var dog også rigtig interessant at møde Mads Peder Nordbo som på det tidspunkt udkom med Thuleselskabet - en helt fantastisk eventyrlig roman - her er der masser af spænding. Men også forfatterne Kim Juul og Eva Maria Fredensborg. Kim Juul havde jeg aldrig hørt om, men det var et rigtig dejligt bekendtskab jeg efterfølgende havde med hans krimier. 

Bogforum i Bellacentret var også 3 dejlige dage med gode forfattere på de forskellige scener. Det var også her at jeg kom på TV2/Fyn i forbindelse med et interview med Claus Lohman. 

I august havde jeg fået arrangeret et forfattermøde på mit arbejde med Jens Østergaard, det var ganske godt besøgt. Her fortalte Jens Østergaard om hvordan han kom igang med at skrive og hvordan det foregik når han skrev.

Herudover har jeg selvfølgelig fået læst en masse dejlige bøger.

Den sidste store bogoplevelse jeg vil nævne var da jeg, sammen med andre bogbloggere, var inviteret på besøg i Jussi Adler-Olsens kontorhus. Hvor vi snakkede om Afdeling Q, hans forfatterskab og den nye bog om Afdeling Q De grænseløse.

Rigtig godt nytår til jer alle.

Hvad har jeres største bogoplevelser været i 2014?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar