torsdag den 5. februar 2015

Elsebeth Egholms besøg på mit arbejde


I aftes var vi så heldige at have besøg af Elsebeth Egholm på mit arbejde i Århus. For mig var det en rigtig dejlig oplevelse at opleve at så mange mennesker havde lyst til at støtte op om arrangementet. Jeg havde tidligere hørt Elsebeth Egholm til et forfatterarrangement på Århus kommunes hovedbiblioteket i efteråret 2014. Det synes jeg var rigtig godt, og når nu Elsebeth Egholm ikke var afvisende for at komme og holde foredraget, så gjaldt det jo om at slå til.

Foredraget handlede meget om den seneste krimi "Kød og Blod", men også de tidligere krimier blev omtalt. Da selve foredraget var slut stillede jeg det første spørgsmål, og herefter var der stor spørgelyst.

Vi talte også lidt om bogpriser, som det meget overraskende for mig viste sig at Elsebeth Egholm aldrig har fået nogen af. Det kan jeg da slet ikke forstå.

I forbindelse med arrangementet havde Politikens Forlag sponsoreret 4 bøger, som 4 heldige deltagere kunne gå hjem med - de fik selvfølgelig en lille hilsen i bøgerne.

Tænk hvis alle ens arbejdsdage kunne afsluttes med sådan et arrangement?

Selv om jeg ved at der går en rum tid inden næste bog af Elsebeth Egholm udkommer, så glæder jeg alligevel allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar