torsdag den 19. februar 2015

Forberedelserne er så småt i gang

For et par dage siden kom der et par plaketter og nogle flyers, fra Tranbjerg Bibliotek. Så nu starter der en lille reklame kampagne.

Der er allerede nogen som har tilmeldt sig :) Jeg håber at der kommer andre end venner og bekendte, selv om jeg har da allieret mig med noget familie og nogle krimiinteresserede.

Både Tranbjerg Bibliotek og jeg, skal i hvertfald nok gøre vores til at det bliver en god aften.

Jeg har også fået tilsagn fra nogle forlag om at få nogle bøger, som jeg give i præmie til nogen af de folk som dukker op. Listen med forlag nedenfor er IKKE den endelige.

Jeg er begyndt at lave en liste over forfattere som jeg vil omtale, men tror godt det bliver svært at holde mig til de 10 forfattere som jeg har lovet at anmelde - eller rettere 10 krimier som jeg har lovet at anmelde.

Der er jo masser af gode forfattere at tage af, og der er da også rigtig mange krimier som står ulæste på min nye bogreol.

Ses vi?

2 kommentarer:

  1. Jeg håber jeg får det passet ind i kalenderen :-)

    SvarSlet
  2. Knus Heidi N. S. Jensen ��

    SvarSlet