lørdag den 10. oktober 2015

En ny rejse ud af læsekrisen

I gennem længere tid har jeg været plaget af manglende læselyst. Jeg har overhovedet ikke lyst til at åbne en bog og endnu mindre at læse i den. Siden jeg startede min blog for et par år siden, er jeg blevet mere opmærksom på de her perioder. Jeg har jo egentlig altid haft perioder hvor jeg ikke rigtig læste noget.

Men nu hvor jeg har en blog, så er det jo ligesom ikke så fedt lige at lande i sådan en periode lige når efterårets store udgivelsessæson starter. Lige nu er jeg godt i gang med Lotus Blues af Kristina Ohlsson. Bagefter ligger denne stak og venter.

Som i kan se er der masser at gå i gang med. Det er jo heller ikke fordi at der ikke udkommer nyt i genrene Spænding og krimi i oktober måned. Der er jo masser af spændende nye titler på vej. Nogen af dem som jeg særligt glæder mig til er Michael Katz Krefelds Sekten, der udkommer den 30. oktober. Det er jo spændende at se hvad der kommer til at ske med Ravn denne gang. Ikke mindst om han kommer videre i sit liv. Du kan læse en anmeldelse af den seneste HER.

Jesper Steins Aisha, der udkommer den 6. november, den glæder jeg mig også til. Jeg synes det er ret så spændende hvad Jesper Stein denne gang vil udsætte sin hovedperson. Du kan læse en anmeldelse af min ynglingsbog af Jesper Stein HER.

Christian Mørks Drengen ingen kunne finde udkommer den 27. oktober. Jeg har ikke tidligere læst noget af Christian Mørk, men glæder mig til dette nye bekendtskab.

Michael Larsens Mordet på øen, udkommer den 20. oktober, den har været længe undervejs. Sidst jeg stiftede bekendtskab med denne forfatter var da jeg læste bogen Slangen i Sydney. Det var en fantastisk læseoplevelse så mine forventninger er høje.

Markus Lutteman og Mons Kallentofts Leon, der udkommer 20.okotber, er også én af dem jeg har set meget frem til. Der debut som forfatterpar udkom sidste sommer Zack. Den var rigtig god og spændende. Du kan læse Krimihjertes anmeldelse af Zack HER

Der kommer selvfølgelig mange flere, men det er disse jeg lige ville nævne.

God læselyst




Ingen kommentarer:

Send en kommentar