onsdag den 21. oktober 2015

VMO - Litteraturfestival i Aarhus

VMO logo
Nogen af har måske allerede lige som jeg selv købt billet til VMO Litteraturfestivalen i Aarhus. Den starter torsdag med Børnenes bogdag. Fredag kommer Per Vers og så går ellers derudaf fra lørdag formiddag til søndag eftermiddag. Og så er der ellers linet op med lutter gode forfattere som blandt andet Anna Grue, Erik Valeur og Maria Helleberg om lørdagen.

Jeg kommer om søndagen hvor jeg selvfølgelig skal høre noget om Fremtidens krimi under programpunktet Vild med (M)ord. Her er det medlemmer af Det Danske Krimiakademi som er indtager scenen - krimiforfatter Lotte Petri og Steen Harvig taler med Jannik Lunn.

Desværre har jeg kun mulighed for at deltage i VMO om søndagen, men det glæder jeg mig også rigtig meget til. Men det varer jo ikke længe inden Bogforum begynder. Men først skal jeg ihvertfald ind og opleve VMO i DOKK1. Det bliver helt sikkert godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar