torsdag den 3. september 2020

Nu varer det ikke længe før Krimihjerte bliver 7 år. Det sker den 13. september 2020.

Jeg havde mine bange anelser for om jeg overhovedet kunne holde havefesten. For jeg synes jo ikke ligefrem af vejrguderne var med mig. Om formiddagen regnede det i stride strømme. Det tordnede og lynede. Så fik vi pyntet op i carporten - og så kiggede solen frem - og der blev superflot solskinsvejr. 

Det blev en super hyggelig eftermiddag, hvor jeg var så heldig at have 3 forfattere på besøg: Lillian Ley, Inger Wolf og Lotte Petri.

Jeg har stadigvæk 4 flotte regnbuefarvede goodie bogbags tilbage - fyldt med lækre ting heriblandt selvfølgelig skønne bøger.

For at være med i konkurrencen - skal du svare på hvor mange år KRIMIHJERTE fylder.

Du kan svare som kommentar her på bloggen eller på Krimihjertes FB side.

jeg skal have svaret senest den 9. september kl. 16.

Du kan se billeder fra havefesten herunder.






 

9 kommentarer: