lørdag den 26. november 2016

Adventskonkurrence #1 2016

Den 27. november er det 1. søndag i advent, og traditionen tro så betyder det advents konkurrencer på Krimihjerte.

Den første præmie du kan vinde er et signeret eksemplar af Jakob Melanders Elektra. Den er sponsoreret af Bibelselskabets Forlag.

Den er helt fantastisk, du kan læse min anmeldelse HER

Du skal bare svare på dette spørgsmål, for at deltage:

- Hvilken bog står øverst på din ønskeseddel?

Du kan svare ved at efterlade en kommentar, en besked via bloggen eller på Krimihjertes FB side.

Dette er en kort konkurrence, så konkurrencen slutter tirsdag den 29. november kl. 19.

HUSK selv at holde øje med om du er den heldige vinder. Som vinder har du 3 dage efter offentliggørelsen af vindernavnet til at sende mig dine kontaktoplysninger, ellers trækker jeg en ny vinder.

Rigtig god fornøjelse.

33 kommentarer:

  1. Den her efter din anmeldelse eller Astrid Lindgrens krigsdagbøger

    SvarSlet
  2. Det gør enhjørningen af Steffen Jacobsen

    SvarSlet
  3. Åh, jeg ønsker mig MANGE bøger i julegave, bla Jakob Melander:"Elektra". Derudover ønsker jeg mig også Øbro & Tornbjerg,Jussi Adler-Olsen,Jens Henrik Jensen, Kathrine Lilleør, Steffen Jacobsen, Anne Grue osv osv osv. Der udgives heldigvis SÅ mange interessante bøger. Det er ikke svært at finde nogen at ønske sig; det er meget sværere at begrænse sig :-)

    SvarSlet
  4. Øverst på min ønskeseddel står den smukke udgave af "Vinden i piletræerne". Det har den gjort længe, simpelthen bare fordi den er så gennemført smuk, synes jeg.

    Glædelig 1. søndag i advent :-)

    SvarSlet
  5. Melander er den nye er den ene. Sp er der den nyeste med Tess Geritsen, Harlan Coben,Linda Castillo og Peter James

    SvarSlet
  6. Jeg ønsker mig de nyeste af:
    Øbro Tornbjerg og Steffen Jakobsen :-)

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker mig Toner i natten af Jojo Moyes...og tja nærmest alle bøger er yderstv velkomne

    SvarSlet
  8. Der er rigtig mange. Og Elektra er en af dem📚📚📚

    SvarSlet
  9. Der er mange på listen, men den øverste er "Hjorth og Rosenfeldt - Manden der ikke var morder". Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  10. Hviskende Lig af Dennis Jürgensen. Jeg er lige begyndt på hans første i Roland Triel - serien :)

    SvarSlet
  11. Efter at ha' læst anmeldelsen af Elektra, Står den øverst på ønskelisten ☺️

    SvarSlet
  12. Det gør Steffen Jacobsens seneste roman, selvom den er læst. Men den mangler på min reol !

    SvarSlet
  13. Dronningen af Tearling og fantastic beasts. Men derfor vil jeg da gerne eje og læse Elektra også

    SvarSlet
  14. Jeg ønsker mig Imperiets mand og Elektra 😀

    SvarSlet
  15. Jeg ønsker mig "Dybet" af Michael Katz Krefeld

    SvarSlet
  16. Blandt mange andre ønsker jeg mig Struestikken af Flynn Berry

    SvarSlet
  17. Karin slaughter en holdt kvinde. Elsker hendes bøger

    SvarSlet
  18. På min ønskeseddel står der i uvilkårlig rækkefølge :
    Dybet
    Elektra
    Pigen og vogteren
    Rosa
    Skakten
    En holden kvinde

    SvarSlet
  19. På min ønskeliste står 'Selfies' øverst :-)

    SvarSlet
  20. Den nye bog med Harlan Coben, den udkommer dog først den 27. så måske et gavekort til bogen :-)

    SvarSlet
  21. Jeg går utålmodigt og venter på Harry Potter 2 i illustreret udgave, så håber virkelig at jeg får den i julegave, så jeg kan komme igang med at genlæse serien :D

    SvarSlet
  22. Efter stormen af Linda Castillo står øverst på min liste

    SvarSlet
  23. Jeg har en rigtig lang bog-ønskeseddel. Der står bl.a. "Alt det lys vi ikke ser", "Et lille liv" og "Kvinden i graven" på den. Rigtig god 1. søndag i advent :-).

    SvarSlet
  24. Mal dig glad af Susanne Møberg

    SvarSlet
  25. Jeg ønsker mig den nyeste af Øbro og Tornbjerg og mange andre

    SvarSlet
  26. Øverst på min ønskeseddel står Selfies :-)

    SvarSlet
  27. Uh den er svær, har snart tygget mig igennem 'alle' de nyeind og udenlandske krimier, pudsigt nok.. - har jeg ikke læst Elektra, men julegaveønske ønske er faktisk Blomsterbergs bagebog ,)

    SvarSlet
  28. Det gør Medicinske og kirurgiske cases fra FADLs forlag. :)

    SvarSlet
  29. Den bog der står øverst på ønskelisten er "Et lille liv" af Hanya Yanagihara :) Håber!!! dortes918@hotmail.com Dorte Slouborg

    SvarSlet
  30. Det gør En Holdt Kvinde af Karin Slaughter 😊

    SvarSlet
  31. Der er rigtig mange på min ønskeliste, mest ønsker jeg mig dog den nye bog af Jan Guillou: Ægte amerikanske cowboybukser

    SvarSlet