tirsdag den 12. maj 2015

Du har nu muligheden for at vinde en "pinse"-pakke

Det er nok en af de lidt mere sjove pinsepakker du her har mulighed for at vinde.

Poul Erik Larsson har skrevet 4 krimier, den første krimi i serien er desværre udsolgt fra forlaget - så derfor er det alene de seneste 3 krimier som er på højkant. På billedet er de seneste to.

Der er allerede en fortsættelse på vej - i slutningen af juni/starten af juli udkommer Kaos som er 5. bind i serien.

Poul Erik Larsson er allerede i gang med 6. bind i serien.

For at være med i konkurrencen skal du i en kommentar herunder skrive hvad du læser lige nu. Måske bliver du inspireret til at læse en helt ny forfatter.

Konkurrencen slutter den 20. maj 2015 kl. 12.

Rigtig god fornøjelse.

25 kommentarer:

  1. Jeg er i gang med at læse Mons Kallentoft og Markus Lutterman: "Zack".
    Jeg er ikke kommet så langt, men den virker god :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er i gang med den seneste af Hjort Rosenfeldt 👍🏼 altid godt selskab med dem
    Mvh Heidi

    SvarSlet
  3. Jeg læser både "Løbende Tjener" af Dennis Jürgensen og "Set in Darkness" af Ian Rankin. Løbende Tjener er ny inspiration fra krimiaftenen i Tranbjerg. Ian Rankin er glædeligt gensyn - denne gang dog på engelsk.
    Vh Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  4. Jeg læser Dommer og Bøddel af Inger Gammelgaard Madsen-kanon forfatter :-)
    Mvh
    Charlotte, Randers

    SvarSlet
  5. Læser Tak for sidst af Erik Hauervig ☺
    Pia Timm Hagmann

    SvarSlet
  6. Læser Maria Helleberg-s "Kærlighedsbarn"- titlen lød en anelse for lyserød til en mand - men den handler om lokalhistorien, specielt Augustenborg Slot - tilbage i Napoleons tiden... :-)

    SvarSlet
  7. Den sindssyge polak af Lotte og Søren Hammer
    Gerda Bruhn

    SvarSlet
  8. Jeg er i gang med at læse PPS rend mig i skyr og skuffejern af Jeanett Veronica Hindberg. Det er endnu en næsten sandfærdig dagbog og nr. 2 i rækken. Det er hamrende sjovt, totalt upassende, letter groft og en anelse grænseoverskridende. Jeanett's bøger er ikke for sarte sjæle men hold op hvor er det dejligt at læse noget andet en gang imellem :-)

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Jeg læser pt. "Drager over Kabul" af Morten Hesseldahl. Men ville utrolig gerne læse rigtig gode krimier af Poul-Erik. :-)

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Jeg er i gang med 7. bog af Camilla Läckberg, "Fyrmesteren" hedder den, jeg hører den som lydbog og i morgen skal jeg på biblioteket og hente" Mørket sænker sig" af Ditte Guldbrand, den glæder jeg mig til at gå i gang med også.

    SvarSlet
  13. Jeg lytter pt til Sofie Sandnbrants lydbog Åbent hus - hun skriver rigtig godt! I går færdiglyttede jeg Lars Kjædegaards lydbog Døden i Harkaberg. Den danske forfatter er også værd at læse - men glæder mig som et barn til jul til at Poul Erik Larssons nye bog Kaos udkommer!!!

    SvarSlet
  14. Jeg er lige blevet færdig med Stefan Ahnem's offer uden ansigt. Og vil igang med Kazinskis Den sidste gode mand.

    SvarSlet
  15. Jeg er ved at læse Julie Hastrup's bog: Farlig fortid. Det ville da være herligt at vinde, og opdage en ny forfatter👍😊

    SvarSlet
  16. Jeg er ved at læse Savner dig af Harlan Coben. Fantastisk bog, kan varmt anbefales. Ville elske at få en ny yndlingsforfatter

    SvarSlet
  17. Jeg har lige læst de 2 første og er nu igang med "En Hellig Alliance" af A.J. Kazinski. De kan virkelig anbefales!
    Mvh. Helle Friis Pedersen

    SvarSlet
  18. Holder lige en kort pause fra krimierne,så er i gang med(næsten færdig) Blodets bånd serien af Pernille Eybye. Er lidt i tvivl om det så bliver "bjørnedansen" eller "jagtmark" eller en helt tredje krimi der skal læses næst. Har heldigvis et par stk i reolen at vælge ud fra :-)

    Susanne Bank Jensen

    SvarSlet
  19. Er pt i en helt anden genre i John Irvings Enke i et år, er lige startet

    SvarSlet
  20. Jeg er lige blevet færdig med Hjorth Rosenfeldt's "Den stumme pige". Vildt spændende. Og nu er jeg et sted, hvor jeg ikke ved, hvad jeg skal igang med. Men det kunne bestemt godt blive Poul Erik Larsson. Det er dejligt at læse bøger af nye forfattere. katja@fysiomobil.dk

    SvarSlet
  21. Jeg nyder Kristi Himmelfartsdagen med en debutroman som udkom i mandags. Den er af Nina Rosenmeier og hedder Dødssejleren. Fængslende bog, imponerende godt skrevet. En bog man ikke slipper igen. Selv om den ikke bliver beskrevet som en kærlighedsroman, så har den magien til at fastholde en i et jerngreb. Og selv om den præsenteres som en ungdomsbog, så vil jeg håbe, at selv det voksne publikum får øjnene op for denne ny forfatterinde. hexia@mher.dk

    SvarSlet
  22. Lisbeth Maja Sørensen17. maj 2015 kl. 21.16

    Jeg er lige gået i gang med "Våbenskjold" af Thomas Enger

    SvarSlet
  23. Jeg er ved at læse GRANTGRAVEN af Pernille Boelskov men vil vildt gerne prøve at læse en med Poul Erik Larsson

    SvarSlet
  24. Jeg l;ser Blod p[ sneen af Jo Nesb'. Og jeg m[ give dig ret i din anmeldelse. Ret kedelig. Slet ikke p[ h'jde med hans andre b'ger.

    SvarSlet
  25. De Mørke Mænd af Jens Henrik Jensen.

    SvarSlet