fredag den 15. juli 2016

Ny funktionalitet under udarbejdelse

For at gøre det nemmere at finde en bestemt anmeldelse her på Krimihjerte arbejder jeg på at lave en ny funktionalitet.

Jeg laver en side med links til alle anmeldelserne, ud fra forfatternavne. Det er et pænt stort arbejde, men jeg håber at kunne være færdig med det her i løbet af juli måned.

Jeg håber at i kan bruge den. Det er ihvertfald meningen at den skal give et overblik over hvilke anmeldelser du kan finde her på siden.

Herudover har jeg tænkt mig at lave nye indlæg, som handler om de anmeldereksemplarer jeg får hver måned. Der vil jeg også skrive hvilke der snart kommer anmeldelser af. Da jeg får rigtig mange kan der godt gå længe inden de bliver anmeldt, men jeg bestræber mig på at anmelde de bøger som jeg modtager. Det er jeg blevet inspireret af ved at læse bloggen Trolderier og Bachs bøger

1 kommentar:

  1. Det lyder som en god ide 😊 Jeg læser krimier, selv om de får dårlige anmeldelser, men kan godt lide at læse andres mening om dem.

    SvarSlet