tirsdag den 12. juli 2016

Vind Mari Jungstedts og Sara Blædel nye krimier

Krimihjerte har nu mere end 300 likes på Facebook. Faktisk har jeg fundet ud af at Krimihjertes anmeldelser ofte bliver brugt i Gyldendals Krimibogklub. Det er jeg da rigtig stolt af. Det er også rigtig dejligt når nye forlag skriver om Krimihjerte vil læse og anmelde enten en krimi eller en spændingsroman.

Denne konkurrences præmie er en bogpakke med både Mari Jungstedts Du går ikke alene og Bedemandens datter af Sara Blædel.

For at deltage i konkurrencen skal du bare skrive enten på dette blogindlæg eller på indlægget på Krimihjertes FB side hvilken forfatter der er din ynglingsforfatter.

Konkurrencen slutter på lørdag den 16. juli kl. 21.

Rigtig god fornøjelse.

Bogpakken er sponsoreret af People's Press.


19 kommentarer:

  1. Susanne Bank Jensen12. juli 2016 kl. 16.32

    Tillykke med de pt. 322 likes på facebook.

    Uhh det er jo lidt ligesom at skulle vælge mellem sine børn,Karin Slaughter må blive buddet herfra ;-)

    Krydser fingre

    circe@os.dk

    SvarSlet
  2. Det er da Sara Blædel og jeg vil meget gerne vinde hendes og Mari Jungsteds nye bøger 😃

    SvarSlet
  3. Uhh jeg har mange favorit-forfattere, så det er svært at vælge. Hvis jeg absolut skal vælge, bliver det A.J.Kazinski.

    SvarSlet
  4. Favoritten må være Chris Carter, men jeg læser også gerne Anna Grue, Sara Blædel, Jussi Adler-Olsen og mange andre😎

    SvarSlet
  5. Favoritten må være Chris Carter, men jeg læser også gerne Anna Grue, Sara Blædel, Jussi Adler-Olsen og mange andre😎

    SvarSlet
  6. Af de to foretrækker jeg Mari og hendes ø-univers. Ellers er jeg meget glad for Anna Grue og Elsebeth Egholm. Når det ikke er krimi er Marcia Willett en yndling, ligesom MaeveBinchy er det. Men en absolut yndling har jeg ikke.

    SvarSlet
  7. Hvis man absolut skal vælge en bliver det Anna Grue 😊, men jeg er også vild med Mari Jungstedt, Sara Blædel, Jussi Adler og Elsebeth Egholm...

    SvarSlet
  8. Min ynglings forfatter er lige blevet Jesper Stein efter at ha læst hele serien med Aksel Sten

    SvarSlet
  9. Jeg er svært begejstret for Jo Nesbø, men ellers er både Sara Blædel og Mari Jungstedt med i min top 5

    SvarSlet
  10. Åh det er svært. Jeg er meget begejstret for rigtig mange blandt andet Blædel, jesper Stein, Anna grue, a J Kazinski, Steffen Jakobsen og mange mange flere. Men når jeg skal
    Vælge en favorit, så bliver det Hjort Rosenfeldt

    SvarSlet
  11. Der er rigtig mange forfattere, jeg godt kan lide, men skal jeg vælge en, synes jeg, Jussi Aldler er rigtig god.

    SvarSlet
  12. Har også svært ved at vælge, men hvis jeg vælger ud fra hvis bøger, jeg glæder mig allermest til at læse, bliver det Jesper Stein. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  13. Puh den er svær:-) Ææælsker krimier - men favorit forfatter må være Sarah Blædel

    SvarSlet
  14. Jeg har ikke en favorit forfatter, for vi har så mange gode forfattere. Men skal jeg nævnte nogle jeg synes har lidt ekstra må det være Sara Blædel, Karin Slaughter, Elsebeth Egholm, Liza Marklund, Julie Hastrup, Eva Maria Fredensborg og Linda Castillo. Men hov det er jo alle kvinder og ja jeg læser flest kvindelige forfattere, men oplever at de fanger mig bedre.

    SvarSlet
  15. Sara Blædel kommer først og nu også med endnu en ny bog. Tænk hvis jeg vandt den. Mari Jungstedt er også en favorit lige som Pia Reesen Brønnum. Christian Jungersen er absolut god og værd at læse. Håber han snart kommer med en ny bog

    SvarSlet
  16. Så mange , men skal jeg vælge så er det Karin Slaughter :)

    SvarSlet
  17. Jeg har, som de fleste andre, flere yndlingsforfattere. Lige nu læser jeg Harlan Coben, som er en af dem - og i blandt mine yndlinge er også Sara Blædel og Julie Hastrup.

    SvarSlet
  18. Jeg har, som de fleste andre, flere yndlingsforfattere. Lige nu læser jeg Harlan Coben, som er en af dem - og i blandt mine yndlinge er også Sara Blædel og Julie Hastrup.

    SvarSlet