tirsdag den 19. juli 2016

Nye bøger på hylden i juni og juli

Selv om juli måned normalt ikke lige er der der udkommer en masse nye krimier/spændingsromaner. Så er der alligevel kommet en del ind på min bogreol.

Det er alle sammen anmeldereksemplarer.

Det var så de fysiske bøger, herudover har jeg fået 2 shortstories af Ole Nybo Dødens stik og Hittet der dræbte. Modtryk har også været så rare at sende et anmeldereksemplar af Den ottende dødssynd af Rebecka Edgren Aldrén som ebog.

De 2 shortstories har jeg læst og omtalt på bloggen.

Af de på billedet er der 3 af dem som først udkommer i august måned, så forhåbentlig når jeg at læse en del af dem inden resten af augusts måneds udgivelser lander i postkassen. Varme lig, Solstrejf og Det fjerde menneske udkommer i august. Resten af stakken er udkommet i juni eller udkommer her i juli måned.

Her i min ferie læser jeg mest andre bøger, end krimi/spænding. Så jeg har læst Blå Stjerne af Jan Guilou. Lige nu er jeg i gang med Endnu er der håb af Karin Wahlberg ud over at jeg også er i gang med Stuart Macbrides Hilsner fra de døde.

Er der nogen af dem som du skal læse?

Fremover bliver det for en måned af gangen, så kan jeg bedre fortælle lidt om hver enkelt - når jeg ikke skal fortælle om så mange på én gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar