tirsdag den 20. september 2016

Bloggens fødselsdag i ord og billeder

Billed lånt af Jens Østergaard
Søndag holdt Krimihjerte sin 3 års fødselsdag. I dagene op til fødselsdagen havde jeg bagt og bagt, købt snolder - der skulle jo gerne være nok til alle dem som kom.

Der var mange som havde meldt deres ankomst, så jeg var meget glad for at vejret var super godt.



I år var jeg endda så heldig at have vejret på min side, så vi kunne være i haven. Så i stedet for den varm cacao, blev der i stedet for budt på noget koldt dessertvin og kolde sydlandske øl.

Der endte med at komme omkring 20, så det blev nogle hyggelige timer i selskab med andre krimifans, anmeldere/bloggere og 4 forfattere. Jeg var rigtig glad for at forfatterne kiggede forbi - og særligt Michael Lycke. 

Det var rigtig længe siden jeg sidst havde set ham. Det er jo længe siden han udgav sin hidtil eneste krimi. Desværre har han foreløbig lagt krimigenren, men ikke skriveriet på is.

Der var også nogen som kom langvejs fra min fætter John og hans søde kone Blanca var kommet fra Kerteminde. Vi ses ikke så tit , så det var jo rigtig dejligt at de ville bruge eftermiddagen i godt krimiselskab.

Billede lånt af Inger Wolf 
Der blev trukket en masse glade vindere - der var også et par forfattere som gik derfra med en bogpakke. Det var heldigvis ikke deres egne som de vandt. Der blev også trukket vindere af den konkurrence som havde været på bloggen. Der var endda et par stykker som var så heldige at vinde i begge konkurrencer.

Jeg havde en fantastisk dag og var superglad for at så mange kom. Det var meget hyggeligt, så måske er det ikke sidste gang jeg inviterer til sådan et arrangement. Der er da enkelte som er begyndt at snakke om en tradition.

Mange tak for alle som deltog og ikke mindst til alle forlagene Modtryk, Turbine, People's Press, L&R, Søren og Lotte Hammer, Lotte Petri, Egolibris, Tiderne Skifter, Mellemgaard, Tellerup, Aronson, EC Edition, Claus Lohman og Gads Forlagsom havde været søde at sponsorere masser af bøger til både den ene og den anden konkurrence.

Jeg var endda også så heldig at der forsvandt masser af bøger fra min Ta' en bog - kasse ude på vejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar