mandag den 27. marts 2017

Informations Krimitillæg

Den 17. marts var der sammen med Information et krimitillæg. Jeg var i den forbindelse blevet stillet nogle spørgsmål. Et af de spørgsmål som ikke kom i avisen med mit svar, var hvem jeg godt kunne tænke mig skulle skrive en krimi.

Mit svar var Maria Helleberg. Jeg kan godt lide hendes historiske romaner, egentlig kan man jo godt sige at mange af hendes bøger ligger tæt op af thriller genren. Der er ihvertfald ofte politiske forviklingen - og hovederne sad lidt løsere i toppen den gang. Sådan lader det i hvertfald til at have været.

Nå bloggen sådan bliver omtalt i noget som et krimitillæg - så går besøgstallene på ens blog sådan lidt agurk. Det er ihvertfald sjældnet at besøgstallene når op over 5.000 for en enkelt dag. Det er sket før - men det hører som sagt til sjældenhederne.

Men det er nu ret sjovt når en journalist ringer til en for at høre om ens hobby. Det er jo ligesom ikke så tit sådan noget sker.

Kommer du til Krimimessen i weekenden, så skulle man efter sigende kunne få Informations Krimitillæg der.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar