fredag den 7. april 2017

** KONKURRENCE **

I denne periode afløser den ene konkurrence jo nærmest den anden.

Dette bliver en lyn konkurrence. Modtryk har været så søde at sponsorere denne krimi.

Konkurrencen slutter søndag kl. 15

For at være med skal du bare fortælle hvad du læse lige nu.

Du kan svare i en kommentar herunder, via en besked til bloggen eller på Krimihjertes FB side.

Vinderen skal selv se efter man vunder og sende en besked med kontakt oplysningerne. Ellers trækker jeg efter 3 dage en ny vinder.

Rigtig god weekend - og god fornøjelse.

Du kan læse min anmeldelse af Jeg er Sif HER

11 kommentarer:

  1. Jeg mangler lige de sidste ganske få sider af Ligblomsten..
    Super anbefalelsesværdig krimi

    SvarSlet
  2. Tørst af Jo Nesbø
    Pia Timm

    SvarSlet
  3. Jeg læser "offer uden ansigt". Super spændende bog og glæder mig til at læse de næste 2 bøger af ham.

    SvarSlet
  4. I sandhedens navn af Viveca sten

    SvarSlet
  5. Mirakelmanden af Julie Hastrup 😀

    SvarSlet
  6. Jeg er ved at læse Enhver Lighed af Renee Knight 😊

    SvarSlet
  7. Erik Menneskesøn af Lars-Henrik Olsen kæmper jeg med - jeg har svært ved at læse andet end krimier :-)

    SvarSlet
  8. Falkejagt af Julie Hastrup. Mvh Helle Pedersen

    SvarSlet
  9. Jeg læser Sov du lille af Cille og Rolf Börjlind.

    SvarSlet
  10. Tess Gerritsen´s Dobbeltgænger

    SvarSlet
  11. En holdt kvinde af Karin Slaughter

    SvarSlet