lørdag den 18. november 2017

Efter Bogforum

Så træt ser man ud efter 3 dage på Bogforum
Kufferten indeholder mere bøger end tøj
 Da jeg skulle hjem fra Bogforum var jeg træt og helt igennem mør. Så træt at alene tanken om at skulle slæbe alle mine ting hen til Metroen eller bus 250S, blev jeg bare endnu mere træt. Hvad gør man så - ja jeg tænkte jeg henter mine ting på hotellet - Bella Sky og så hopper jeg ud i en Taxa. Koste hvad det vil. Jeg var for et par år siden til Bogforum, hvor jeg sammen med andre bloggere var til et arrangement lørdag formiddag inde i byen - og der kostede taxaen lidt over 200 kr. Så jeg tænkte det er nok dyrere - så min overraskelse var stor da chaufføren sagde at det kostede 150 kr. Jeg siger det bare - det var alle penge værd.

På det sidste billede kan du se hvad jeg havde med mig hjem af bøger. Det er mig stadigvæk en gåde hvorfor jeg slæbte 2 bøger med til København. Det var meget lidt jeg fik læst. Der er endnu lang vej før jeg når det energiniveau som jeg havde inden jeg blev syg, desværre.

Belgravia skal dog bruges som gave - og det er faktisk en rigtig god bog. Kunne du lide serien Downton Abbey - så vil jeg vove den påstand at du også kan lide Belgravia. Den ville jeg da faktisk elske at have i min egen bogreol.

Ud over de bøger på billedet, så havde jeg selvfølgelig også den nye 1968 af Jan Guillou med hjem. I år dog uden nogen hilsen i - men så må jeg blive lidt længere næste år - så jeg når det næste år.


1 kommentar:

  1. Der kan være op til 80kr forskel på, hvad en taxa fra Bella Center koster - jeg har heldigvis engang boet et stenkast fra Bella Center, så det er en af de få gange hvor jeg blander mig i, hvilken vej chaufføren vælger. Din pris var til den gode side
    Jeg bliver altid drillet, når jeg rejser til London eller USA - jeg slæber altid 2-3 bøger med - men når jeg altid kommer hjem med 5-10 nye bøger, skulle jeg måske ha nøjes med den ene til udturen..... men tanken om at gå ned på læsestof...... det har jeg prøvet, så..... :0)

    SvarSlet