onsdag den 8. november 2017

Optakt til Bogforum

I morgen aften hopper jeg på toget mod hovedstaden. Fredag formiddag kl. 9 deltager jeg i et bloggerarrangement med Sara Blædel, hvor hun sammen med People's Press byder på amerikansk brunch og selvfølgelig en snak om vidunderlige Ilka.

Nå men optakten til Bogforum er egentlig det forfatterforedrag med Mads Peder Nordbo, som jeg var til i går på Viby J bibliotek. Det var et rigtig godt arrangement, selv om jeg måske ikke var særlig imponeret af intervieweren.

Mads Peder Nordbo er lige blevet færdig med at skrive efterfølgeren til Pigen uden hud. Der kommer mindst 3 i serien Mathew. Grunden til at vi allerede ved at der kommer ihvertfald 3 krimier i serien, er at der er et tjekkisk forlag som har køb de 3 krimier til udgivelse i Tjekkiet. Tak for det - Tjekkiet.

2'eren har endnu ikke nogen titel, men det skulle være ganske vist at den udkommer på Krimimessen 2018. Efter sigende skulle den være endnu bedre end Pigen uden hud, så kan man jo bare glæde sig endnu mere til Krimimessen 2018.

På Bogforum i år er der rigtig mange punkter på mit program - men egentlig kan det nok godt koges ned til at jeg gerne vil opleve Camilla Läckberg, Anne B. Ragde, Tom Buk-Swienty, Hanne-Vibeke Holst og dejlige Lene Kaaberbøl. Ud over Bogforums program skal jeg også deltage i et bloggerarrangement med Michael Katz Krefeld.

Jeg glæder mig meget til at at opleve atmosfæren igen. Det bliver dejligt med 3 dage hvor alt bare handler om bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar