tirsdag den 26. december 2017

nyheder på krimi/spændingsfronten fra jul 2017 - februar 2018

Nu nærmer året 2018 sig med hastige skridt.

Resten af december og de første måneder i 2018, ser da ud til at give masser af dejlige læseoplevelser.

Listen er lavet ud af de oplysninger jeg har fået fra forlagene og hvad jeg har kunnet finde på Saxo - så listen er på ingen måder en fuldstændig liste over kommende udgivelser. Men den rummer alligevel 25 titler.

Jeg er allerede i gang bog nummer 2 på denne liste - og kan kun sige at i roligt kan glæde jer. En del af bøgerne er allerede ankommet her hos mig, men jeg håber da på at endnu kommer inden længe.

Hvilke bøgerne skal i mon læse?

December 2017
27. Emilie Schrepp - Fars dreng - udgivet af Politkens Forlag
27. Shari Lapena - En fremmed i huset udgives af Gyldendal

Januar
2. Sheena Kamal - Øjne som mine udgives af HarperCollins Nordic DK
12. Mari Jungstedt - Det forjættede land udgives af People's Press
12. Yrsa Siggurdadottir - Tilgivelse udgives af L&R
12. Susanne Jansson - Offermosen udgives af Rosinante
15. Angela Marsons - Tavse skrig udgives af Jentas
15. Michelle Adams - Min søster udgives af Jentas
19. Elly Grifftihs - Pigen under jorden udgives af Gads Forlag
19. Sofie Sarenbrant - Bag din ryg udgives af People's Press
20. Michel Bussi - Sorte åkander udgives af People's Press
23. Anne Holt - I støv og aske udgives af Gyldendal
25. Karen Dionne - Dyndkongens datter udgives af L&R
26. Ninni Shulman - Velkommen hjem udgives af People's Press
26. Walter Lucius - Sommerfuglen og stormen udgives af People's Press
31. Jonas Bonnier - Helikopterkuppet udgives af Gyldendal

Februar
1. Pernilla Ericson - Jeg finder dig udgives af HarperCollins Nordic DK
1. Don Winslow - Da force - udgives af HarperCollins Nordic DK
2. Lina Bengtdottor - Annabelle udgives af People's Press
8. Ingar Johnsrud - Kalypso udgives af Gyldendal
9. Philip Kerr - Berlinerblåt udgives af Modtryk
15. Mogens Blom - Enken fra Kiev udgives af L&R
22. Lone Theils - Heksedrengen udgives af L&R
26. Bernard Minier - Cirklen udgives af L&R
27. Katrine Engberg - Glasvinge udgives af People's Press

Rigtig god læselyst.

1 kommentar:

  1. Harlæst pigen under jorden og er i gang med Helikopterkuppet. Den første var megrt god og spændende. Helikopterkuppet går det lidt mere trægt med.

    SvarSlet