fredag den 24. august 2018

Maria Wern sæson 7 og film om Hitchcock - Sponsoret indlæg

Sidste opdagede jeg at C More havde fået en helt ny sæson - sæson 7. Den består at 4 afsnit - i film længde. De afsluttes som sædvanligt, men der er alligevel en gennemgående historie. Som ender med at blive løst i sidste afsnit.

Maria er blevet kæreste med kollegaen Sebastian. Det er lettere problematisk, da Maria ikke er parat til at det bliver offentligt.

Det er en rigtig god svensk krimi serie. Sæson er ingen undtagelse - noget af det bedste Maria Wern jeg har set.

Så har du C More så skynd dig at se dem hvis du ikke allerede har set dem.

Sæson 7 - er helt - her fra 2018. Den er tilgængelig på C More indtil 31. januar 2019.


C Mores FB side så jeg en reklame for filmen om Hitchcock. Den handler selvfølgelig om Alfred Hitchcock, men lige så meget om hans kone Alma.  Med så gode skuespillere som Anthony Hopkins og Helen Mirren, de leverer en fabelagtig præstation i denne film fra 2012.

Filmen handler om Hichcocks besættelse af sine hovedpersoner, men også af sammenholdet mellem Alma og Hichcock. Filmen handler om forholdet under optagelsen af filmen Psycho.

Den er fabelagtig. Så den vil jeg anbefale at i ser - også selv om i måske ikke er de største Hitchcock fan. Det er jeg faktisk heller ikke. Men alene samspillet mellem de to skuespillere er det hele værd.

Den er tilgængelig på C More helt frem til 3. juni 2019.

Rigtig god fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar