tirsdag den 21. august 2018

Slet ikke set film eller serier i juni/juli? - Sponsoreret indlæg

Ja det har jeg bestemt.

Jeg har for eksempel set Springflod efter krimien af samme navn af Cilla og Rolf Børjlind. Den har tidligere blevet vist på DR. Det er en rigtig god serie. Den følger også bogen godt - så du bliver ikke skuffet når du ser serien.

Endnu en gang viser svenskerne at de bare kan det der - med at lave fantastiske krimier. Skuespillerne udfylder rollerne helt fantastisk. Det er en serie som sagtens kan ses mere end én gang.

Cilla og Rolf Børjlind har ud over at have skrevet krimien, også skrevet manuskript til tv-serien.


Sprogflod er selvfølgelig ikke den eneste serie jeg har set hen over de seneste måneder. Jeg har lige netop set Mary kills people på C More. Den er desværre ikke længere på C More. Det er en spændende serie. Den handler om lægen Mary som tilbyder aktiv dødshjælp - sådan i det skjulte. Politiet er på sporet af hende. Mary samarbejder med en tidligere læge, som mistede sin autorisation pga narkomisbrug. Der er rigtig mange forviklinger - hvordan den ender vil jeg ikke afsløre - det kunne jo være den kom tilbage på Cmore på et andet tidspunkt.


Riviera er en spændingsserie. Den foregår selvfølgelig på Rivieraen. Den handler kort fortalt om den amerikanske kunstekspert Georgina, der lever et glamourøst jetsetliv på den franske riviera. Da hendes man pludselig bliver erklæret død efter en mystisk bådeksplosion, begynder den farlige jagt på sandheden.

Ekskonen flytter ind i palæet, det i sig selv er en udfordring. Men der kommer mange andre ting op til overfladen, som Georgina måske ikke ligefrem forventede. Faktisk langt fra.

Alle tre serier er rigtig gode. Jeg anbefaler gerne dem alle tre.

Springflod og Riviera kan begge stadigvæk streames på C More



Ingen kommentarer:

Send en kommentar