onsdag den 3. juli 2019

Min sommer læsning

Min sommerlæsning, er normalt præget af at få læst andet end krimi/spænding. Sådan er det også i år, men samtidig kan du af billedet se at der alligevel er en del krimier i blandt.

jeg glæder mig til at læse Den italienske mester og den Den evige ild. Ud over disse håber jeg på måske at nå en enkelt mere udenfor krimi/spænding.

Ud over at læse bøger udenfor kategorien krimi/spænding så vil jeg også gerne nå at få læst en del krimier. Ud over dem på billedet vil jeg også gerne have læst en ebog af Nis Jakob og Stenens ild af Johan Ottosen.

Særligt krimierne af de forfattere som har tilkendegivet at de måske dukker op til Krimihjertes havefest den 25. august 2019 - for at fejre at Krimihjerte har eksisteret i 6 år til september.

Måske du også har en sommerlæseliste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar