onsdag den 11. november 2015

Christian Mørk Konkurrence

Nu hvor jeg er kommet tilbage fra Bogforum, må det snart være tid for den konkurrence som jeg har lovet på Krimihjertes FB side for et stykke tid siden.

Præmien er et signeret eksemplar af Christian Mørks Drengen ingen kunne finde.

Så hvis du er til Christian Mørks bøger eller bare har lyst til at prøve kræfter med en eventyr-thriller.

For at være med i konkurrencen skal du skrive hvad du er i gang med at læse.

Konkurrencen slutter mandag aften den 16. november kl. 20.

Rigtig god fornøjelse.

35 kommentarer:

  1. Jeg er i gang med Bille og Bille i ond tro. Jeg kan vist ikke helt blive færdig med den, synes den er lidt træg. Så trænger til nyt læsestof :-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Lige nu læser jeg Aisha af Jesper Stein den er godt nok spændende.

    SvarSlet
  4. Jeg er ved at læse digtsamlingerne Nike og 7/11 af Caspar Eric

    SvarSlet
  5. Den står på American gods neil Gaiman i øjeblikket

    SvarSlet
  6. Jeg er ved at læse Lirael af Garth Nix :-) Spændende :-)

    circe@os.dk

    SvarSlet
  7. Jeg læser Restferie af Tommy Jaud. Den er sjov. Næste bog bliver en krimi. ��

    SvarSlet
  8. Jeg læser Lavendelhaven af Lucinda Riley den er rigtig god.

    SvarSlet
  9. Jeg læser Trange tider i Hope River der er rigtig god

    SvarSlet
  10. Den sidste bog jeg læste var Kvinden i toget. Jeg mangler en ny bog i mit liv. Jeg har ikke læst noget af Christian Mørk, men hans nye bog lyder spændende, så den ville jeg da blive glad for at vinde

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Lige nu har jeg fokus på materialet vedrørende udredning af den geriatriske borger, så det skønlitterære er midlertidig sat lidt på stand by
    - men det skal nok blive det dominerende læsestof igen :-)

    SvarSlet
  13. Har afsluttet Aisha, og er nu godt igang med Sekten ;)

    SvarSlet
  14. Læser Ghost Man af Roger Hobbs

    SvarSlet
  15. Læser Jernblod af Liza Marklund:-) Den er spændende
    Charlotte Jakobsen

    SvarSlet
  16. Lige nu læser jeg den nye Robert Galbraith (J.K. Rowling) - Career of Evil

    SvarSlet
  17. Jeg er lige gået i gang med "Kvinden i toget". Den har jo fået overvældende gode anmeldelser, håber de holder :-)
    Lotte Middelfart

    SvarSlet
  18. jeg er ved at læse Thorvaldsens Testamente - skrevet af Søren Markers. Den er rigtig god, er ikke kommet så langt, men den lover godt.

    SvarSlet
  19. Jeg er igang med Lars Keplers "ildvidnet"

    SvarSlet
  20. Jeg er igang med Lars Keplers "ildvidnet"

    SvarSlet
  21. Jeg læser Den sidste akt af Mari Jungstadt... ��

    SvarSlet
  22. Jeg læser Sekten af Katz Krefeld

    SvarSlet
  23. Jeg er igang med jojo moyes hvalernes sang, der går noget trægt men det er nok sundt at komme lidt væk fra sin vanlige genre engang imellem, så jeg hænger i.

    SvarSlet
  24. Jeg er igang med jojo moyes hvalernes sang, der går noget trægt men det er nok sundt at komme lidt væk fra sin vanlige genre engang imellem, så jeg hænger i.

    SvarSlet
  25. Bernsteins hemmeligheder af Morten Thor Hansen

    SvarSlet
  26. Jeg er i gang med Skyggen af Cody McFadyen - og den er meget stærk👍

    SvarSlet
  27. Før stormen af Katz Krefeldt, startede i sin tid med protokollen og havde overset de to forrige bøger, så det råder jeg bod på nu

    SvarSlet
  28. Jeg er igang med Den sidste gode mand af Kazinski

    SvarSlet
  29. Er p.t. i gang med "Vindens navn" af Patrick Rothfuss og er svært begejstret ;-).. 2. bog i Konge dræber krøniken ligger allerede klar :-)

    SvarSlet
  30. Jeg er igang med "Svenske fru Birgitte" af Birgitte Jørkov.... :-) Dejlig læsning med historisk islæt

    SvarSlet
  31. Spøgelsesdrengen af Martin Pistorius og Havets katedral af Ildefonso Falcones.

    SvarSlet