mandag den 10. november 2014

En helt særlig oplevelse på Bogforum


Dagen inden Bogforum, fik jeg en besked fra Claus Lohman om at TV2/Fyn måske ville følge ham om fredagen på Bogforum. Det ville blive afklaret senere. Vi aftalte at mødes kl. 11 om fredagen og lave det interview som vi havde aftalt for længe siden. På vej til Bellacentret hvor Bogforum foregår, fik jeg så endelig bekræftelse på at der ville være et TV-hold.

Da TV-holdet først ville følge Claus Lohman fra kl. 11.30, så blev aftalen at jeg skulle mødes med dem lidt herefter. TV2 ville gerne stille et par spørgsmål, om det var ok. Selvfølgelig var det det. Jeg indrømmer gerne at jeg var ret meget oppe og køre over det. Det var jo en super mulighed også for Krimihjerte for at komme mere bredt ud.

Det mest underlige var faktisk at jeg slet ikke blev nervøs. Jeg har jo ikke tidligere optrådt på TV, så det ville jo ellers være meget naturligt. Måske var det fordi at jeg prøvede at fokusere på journalisten og Claus Lohman og ikke på kameraet.

Men hvad det end var - så var det en fed oplevelse.

Du kan se indslaget på små 2 minutter som blev vist på TV2 Fyn herunder.

Klip fra TV2/Fyn

Du kan senere på ugen læse mit interview med Claus Lohman.

Det var sådan årets Bogforum startede for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar