onsdag den 7. januar 2015

Bookchallenge for 2015




Lige som i 2014, er min book Challenge inddelt i flere dele.

Selv om jeg sidste år nåede at få læst de 50 bøger, vil jeg alligevel for 2015 sætte målet ned til 40 bøger. Og hvorfor så denne reduktion. Fordi at jeg vil give mig selv bedre tid til at nyde læseprocessen. I perioder i 2014 har jeg følt det som byrde, og det var ikke derfor jeg lavede bloggen. Det skulle jo være sjovt.

Så antallet af blogindlæg bliver også sat ned, så det forhåbentlig bliver ved med at være sjovt.

3 nye forfatternavne:
Jeg vil også i 2015 gerne stifte bekendtskab med 3 forfattere som jeg ikke tidligere har stiftet bekendtskab med. I 2015 vil jeg dog ikke sætte navn på, det giver meget mere frihed og ikke en dårlig samvittighed over ikke have fået læst nogen af de navne som jeg ellers havde sat mig for.

3 udenfor kategori:
Her bliver det til 2 gengangere.
Jan Guillou: Ikke at ville se
Ken Follett: På kanten af evigheden
Hvad den sidste bliver må tiden vise.

3 serier:
Her vil jeg gerne have læst følgende forfatteres serie
Eva Maria Fredensborg
Pierre Lemaitre
Robert Galbraith

Har du en Book Challenge for 2015, hvis du har hvad går den så ud på?


1 kommentar:

  1. Det virker som nogle gode bogudfordringer. Jeg har ikke selv sat mig andre, end jeg gerne vil nå at læse 100 bøger. I år vil jeg nemlig gerne lade min læsning være helt åben, så jeg 'bare' læser det, jeg har lyst til på det bestemte tidspunkt :)

    SvarSlet