lørdag den 3. januar 2015

Book Challenge for 2014

Min bookchallenge for 2014 var på 50 titler. JUHU det nåede jeg. Jeg fik endda læst 51.

Så det overordnende mål på 50 titler, ja det har jeg nået.

3 serier:
Tja, her fik jeg læst 2 af de 3 serier. Jeg fik læst serierne af Jesper Stein og Cilla & Rolf Bjørlind - begge nogle rigtig gode serier, som jeg glæder mig til at læse videre på - lige så snart de udgiver nye. Jo Nesbø må jeg indrømme at jeg ikke fik læst noget af.

3 bøger udenfor kategorien krimi/spænding:
Her kom jeg også i land med 2 af dem. Jan Guillous Rødt og Sort og Ken Folletts Verdens Vinter. Jeg fik købt Maria Hellebergs Kongens kvinder, men jeg har ikke nået at læse den endnu.

3 forfattere som jeg endnu ikke har læst:
Tja her fik jeg slet ikke læst noget af dem som jeg havde sat mig for. Til gengæld fik jeg læst Mads Peder Nordbo, Kim Juul, David S. Mørch, Stefan Arnhem og mange mange andre.

Inden længe kan du læse om min Book Challenge for 2015, og hvorfor jeg har sat de mål for 2015.

Lavede du en Book Challenge for 2014? og hvis ja, hvordan gik den?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar