fredag den 5. februar 2016

Konkurrence: Vind Anne-Marie Vedsø Olesens seneste bog

Da jeg var til bloggertræf med Anne-Marie Vedsø Olesen hos Politikens Forlag fik jeg denne med hjem til en konkurrence.

Der er selvfølgelig en lille hilsen inde i bogen til den heldige vinder.

Bogen er sidste bind i en triologi med hovedpersonen Madeleine er taget til fange i det Osmanniske rige. Her bliver hun trænet i at begå mord.

For at være med i konkurrencen skal du svare på følgende spørgsmål:

Hvad hedder hovedpersonen i Anne-Marie Vedsø Olesens spændingsroman Mordersken?

Skriv svaret i en kommentar på dette indlæg, senest den 12. februar 2016 kl. 16 herefter trækker jeg en vinder.

Kan du ikke få kommentarfeltet til at virke - så send en besked via bloggen.

Præmien er sponsoreret af Politikens Forlag.

Rigtig god fornøjelse.

16 kommentarer:

  1. Hun hedder Madeleine de Montdidier.

    SvarSlet
  2. Hun hedder Madeleine Montdidier ;)
    virkerikke@live.dk
    mvh
    Lene

    SvarSlet
  3. Svaret er : Madeleine de Montdidier

    SvarSlet
  4. Den vil jeg sørme gerne vinde.
    Det er Madeleine de Montdidier 😜

    SvarSlet
  5. Hovedpersonen hedder Madeleine Montdidier :-)

    SvarSlet
  6. Madeleine Montdidier, den ville være skøn at vinde da jeg har de 2 første i serien (har dog ikke læst dem endnu)

    SvarSlet
  7. Madeleine de Montdidier - Mahdala
    pdolmer@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Madeleine Montdidier

    mvh Edel :-)

    edel.mikkelsen@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Ja, hun hedder jo Madeleine De Montdidier ;)

    SvarSlet