tirsdag den 23. februar 2016

Snart krimimesse i Horsens

Nu varer det ikke længe inden er det går løs til årets krimimesse i Horsens. Jeg glæder mig til igen at være sammen med Team Krimifan og People's Press.

Der er masser af rigtig gode forfattere, debatter og ikke mindst masser af forlag. Hvis du skal til Krimimessen - hvad skal du så bare se/høre?

Jeg glæder mig til at mødes med Lotte Petri og Frank Egholm i Gymnastiksalen søndag kl. 12.45, hvor vi selv skal på scenen - det bliver da spændende.

Jeg har også lavet en kaffeaftale med Eva Maria Fredensborg, på Boelskifte&Juul standen. Sidste år havde de i hvert fald rigtig god kaffe - og det er jo nogle gode forfattere begge to.

I år kommer der jo masser af store navne som Sara Blædel, Thomas Enger, Karin Slaughter og ikke mindst glæder jeg mig meget til at høre Helle Vincentz og en masse andre forfattere fortælle om deres nye bøger. Men jeg kunne blive ved med at nævne gode forfattere - for de jo nærmest falder over hinanden den weekend i Horsens.

Jeg kan næsten ikke vente, hvad med jer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar