lørdag den 29. juli 2017

nye udgivelser i august og september

Nye krimier på vej. Herunder kan du se en liste over udgivelser der kan fåes i august og september 2017.

August
  1. Becky Mastermann: Frygt mørket udgives af Jentas
  8. Andrew Wilson: Talent for mord udgives af Gads Forlag
  9. Matt J. Arlidge: Okker gokker udgives af Jentas
  9. Linwood Barclay: Begravede hemmeligheder af Jentas
15. Andrew Taylor: Den tavse dreng udgives af Klim
16. Michael Bussi: Pigen i flyet udgives af People's Press
17. Paula Hawkins: Det dybe vand udgives af Gyldendal
18. Christoffer Carlsson: Oktober er den koldeste måned udgives Høst & søn
25. Jane Harper: Tørke udgives af People's Press
30. Lars Techen Nielsen: Kærlig hilsen København udgives af Skriveforlaget
31. Hans Davidsen-Nielsen: Løgnen om en sand ven udgives af Politikens forlag

September
  1. Ingar Johnsrud: Kalypso udgives af Gyldendal
  1. Gabriella Ullberg Westin: Fikseren udgives af HarperCollins Nordic DK
  1.Mary Kubica: Pretty Baby udgives af HarperCollins Nordic DK
  1. Thomas Bagger: Den Permanente udgives af EC Edition
  1. John Le Carre: Spioners arv udgives af Rosinante
  1. Luca D'Andrea: Bjerget udgives af L&R
  7. Steffen Jacobsen: Da jeg blev døden udgives af L&R
  7. David Lagercrantz: Mander der søgte sin skygge udgives af Modtryk
18. Jan Thiele: Falddato udgives af EgoLibris
21. Martin Winckler-Carlsen: attentatet udgives af EgoLibris
22. Camilla Läckberg: Heksen udgives af People's Press
26. Kristina Ohlsson: Syndflod udgives af Modtryk
26. Arne Dahl: Indland udgives af Modtryk
26. Karin Slaughter: Den gode datter udgives af HarperCollins Nordic DK
27. Daniel Cole: kludedukken udgives af Politiks forlag

For en gangs skyld føler jeg mig lidt på forkant, da jeg allerede har læst et par stykker af de kommende udgivelser. Men der er mange jeg glæder mig til at læse. Hvilke krimier glæder du dig mest til?

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig aller mest til Kristina Ohlssons Syndflod :-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal helt sikkert læse " Pigen i flyver", Det dybe vand", Tørke, Bjerget, Fikseren, Manden der søgte sin skygge, Heksen, Syndflod og Den gode datter.

    SvarSlet