torsdag den 4. januar 2018

Bogudfordringer for 2018

De sidste år har jeg lavet Book Challenge på Goodreads, så det er der sådan set ikke noget nyt i. Jeg har også tidligere forsøgt mig med en anden bogudfordring. Det er så den som jeg vil forsøge mig med igen.

Min Book challenge på Goodreads består i at nå at få læst 40 bøger i år.

3 forfattere jeg ikke tidligere har læst
- Yrsa Siggurdadottir
De sidste 2 i denne kategori, vil jeg lade være åbne.

3 bøger uden for kategorien krimi/spænding
- Ken Folletts Den evige ild
- Alix Rickloffs Nanreath Hall
- Jessica Shattucks Kvinderne på slottet

3 serier jeg vil læse
- Emilie Schepp - jeg har endnu ikke læst nogen i serien. Der er ialt 4 krimier i serien
- Jens Henrik Jensen - jeg er tidligere gået i gang med 2 af krimierne, men ikke fået dem læst færdige. Så målet er at få læst de 3 krimier i Oxen serien.
- Lone Theils - heller ikke denne forfatter er jeg kommet igang med, men det bekendtskab vil jeg glæde mig til.

Måske har du også lavet bogudforinger for 2018?

3 kommentarer:

  1. Det er vel nok nogle gode bogudfordringer, du har givet dig selv. Jeg kunne godt finde på at kopiere nogle af dem <3

    SvarSlet
  2. Jeg har en udfordring på Goodreads. Jeg vil gerne nå 60 bøger i år.

    Og så har jeg et par genbrugsudfordringer, for allerede i 2017 begyndte jeg:
    - husk at genlæse nogle af mine gode gamle venner der står i bogreolen. Ryd ud og ryd op, eller gem hvis bogen stadig er en god ven.
    - genlæs børne- og ungdomsbøger. Bøger som betød noget for mit læseeventyr

    SvarSlet
  3. Yrsa Sigurdadottir, Emelie Schepp, Jens Henrik Jensens trilogi og Lone Theils er alle gode forfattere/bøger, som du kan glæde dig til, synes jeg, så god fornøjelse med din 2018-læsning :)

    SvarSlet