onsdag den 15. januar 2014

Bookchallenge 2014

Udfordringen består i 4 dele.

Så mange bøger vil jeg læse i 2014:

Jeg satser på at nå 50 titler. Hvor realistisk det er at nå ja det ved jeg ikke helt, men jeg tror ihvertfald ikke at jeg når mange flere end det. Så skal jeg ihvertfald til at læse en masse shortstories.

3 serier som jeg gerne vil læse:
  1. Jesper Stein
  2. Cilla og Rolf Børjlind
  3. Jo Nesbø
3 forfattere som jeg ikke tidligere har læst:
  1. Chris Carter
  2. Sander Jakobsen
  3. Lars Kjædegaard
3 bøger som ligger udenfor min gerne krimi/spænding:
  1. Maria Helleberg: Kongens kvinder
  2. Jan Guillou: Mellem rødt og sort
  3. Ken Follett: Verdens vinter
Hvis du selv har sat dig for en bogudfordring - så skriv endelig en kommentar eller send mig en mail.

1 kommentar:

  1. Du kan godt glæde dig til både Jo Nesbø og Chris Carter. Jeg får nok læst ca 60 bøger i år, en stor del som lydbøger. Jeg har ikke lagt mig fast på nogle nye forfattere endnu.

    SvarSlet