onsdag den 22. januar 2014

Luksusproblem - hvilken krimi skal jeg vælge

Mit luksusproblem består i at jeg har mange krimier som står og venter på at blive læst. Faktisk så mange at jeg snart ikke ved hvilke jeg skal vælge som den næste.

Men først skal jeg lige være færdig med den nye Bødker&Bruun - Når solen slukker, som jeg anmelder her på Krimihjerte den 21. februar hvor den udkommer. I den samme uge kan du læse et forfatterinterview som jeg laver med forfatterparret.

Jeg er også i gang med Blackjack af Lars Ørlund. Den har kun det minus at den kræver masser af tid - før man kommer rigtigt ind i den. Så jeg glæder mig til at der forhåbentlig snart kommer rigtig gang i handlingen. Det er også en moppedreng på over 600 sider, så er jeg godt klar over at det hele først rigtigt starter efter de første 100 sider.

Jeg har det med at være i gang med 2-4 bøger på en gang. Nogen gange sluger jeg en bog andre gange kan jeg godt lide at holde en kort pause fra en bog.

Idag har jeg fået Diamanter varer ikke evigt af Kaj Ørnfeldt som jeg skal anmelde for Forlaget Mellemgaard, så den vil jeg snart gå i gang med.

Som i kan se på billedet så ligger den i toppen af min selvvalgte foreløbige to-read-list. De øvrige er Cilla & Rolf Børjlind, Inger Wolf. Længere vil jeg ikke lave listen for jeg ved jo at der kommer masser her i foråret som jeg gerne vil læse.

Hvad er på jeres to-read-liste?

1 kommentar:

  1. Jeg håber snart der kommer nyt med S. J Bolton og Simon Beckett. Den nye med Søren og Lotte Hammer står også højt på listen og ellers skal jeg vist i gang med at finde nogle forfattere jeg ikke har læst før :-)

    Jeg har en side på facebook :https://www.facebook.com/Connisboeger hvor jeg s kriver lidt om de bøger og forfattere jeg læser mest.

    SvarSlet