mandag den 7. april 2014

Det var var jeg fik med hjem af bøger fra Krimimessen 2014

Jeg indrømmer det gerne, jeg havde bøger med hjem fra Krimimessen. Inden jeg tog afsted på Krimimesse havde jeg sagt at der ikke rigtig var nogle krimier jeg kunne komme i tanke om at jeg gerne ville have. Men det var lidt som at tale for døve hører, den troede de ikke rigtigt på. Som du kan se herunder - tja så var der faktisk nogen jeg gerne ville have med hjem.


Så nu er der igen en stak bøger jeg kan kaste mig over. Nu var det jo ikke lige sådan at jeg var løbet helt tør for bøger.

Men fik du nogen bøger med hjem fra Krimimessen i år? Altså hvis du var så heldig at have mulighed for at komme forbi.

Jeg havde der her med hjem:
Tove Alsterdal: Begravet i stilheden
Kim Juul: I et vægtløst sekund
Kim Juul:  I et fravær af nærhed
Eva Maria Fredensborg: en gang morder
Eva Maria Fredensborg: Min mund er lukket
Lisa Unger: Det største bedrag
Zoe Ferraris: Slørets by

Jeg glæder allerede til næste år. Den næste store begivenhed må være Bogforum, hvor jeg selvfølgelig også gerne vil over. Der er der bedre tid til at komme rundt til forlagene, snakke med forfatterne og ikke mindst høre og opleve en masse.

Så nu glæder jeg mig bare til at høre om jeres oplevelser fra Krimimessen :)




2 kommentarer:

  1. Jeg kom hjem med nul bøger, men med en masse gode oplevelser og uvurderlig feedback fra 'mine' læsere. Det er muligt, at fortravlede avisanmeldere kan have svært ved at overskue mine lidt sære spændingseventyr, men det betyder mindre, når jeg møder lutter begejstrede læsere på så stor en krimimesse. Jeg glæder mig også til næste år, og jeg håber meget, at jeg får min tredje bog klar inden da.

    SvarSlet
  2. Kære Mads.
    Det ville ihvertfald være dejligt. Det var super hyggeligt at møde dig.

    Kh Lone

    SvarSlet