onsdag den 4. november 2015

Bogforum er lige rundt om hjørnet

Og det er en begivenhed som jeg glæder mig rigtig meget til.

Fredagens program er tætpakket, men nu er jeg der også kun et par timer om fredagen.
Dennis Jürgensen skal jeg selvfølgelig også høre i år, når han fortæller om Dansende røde bjørne. Krimien er allerede pakket, for der skal selvfølgelig en signatur i den. På et tidspunkt (snart, forhåbentlig) skal jeg også have genlæst den. Bare for at se om der er ændret noget siden jeg læste den i foråret.

Det er også her at Jesper Stein holder reception i forbindelse med udgivelsen af den nye i Axel-serien Aisha. Senere kan man også drikke en øl med Michael Katz Krefeld, når L&R fejrer hans udgivelse af Sekten. På det tidspunkt er jeg dog taget ind til byen for at mødes med en veninde, og det er jo også dejligt.

Lørdagens program er ikke meget bedre.
Om formiddagen skal jeg bare nyde atmosfæren, og måske købe lidt bøger. Senere står den på frokost med Team Krimifan og herefter kører det på fuld skrue resten af dagen. Særligt glæder jeg mig til at opleve Camilla Läckberg, det er jo ikke så tit at hun kommer til Danmark. Jan Guillou er jo næsten blevet en tradition på Bogforum, og det er jo altid en dejlig oplevelse. Men ellers kan i flæng nævne Erik Valeur, Michael Katz Krefeld, Michael Larsen, Lotte & Søren Hammer og måske lige Naser Khader som afslutning på det hele.

Søndag, plejer at være den dag hvor jeg går død lige omkring frokost-tid. Men i år skal jeg være der helt til slut.
Her starter jeg ud med Thomas Rathsack, bagefter skal jeg have en kort pause inden det igen går løs.
Når jeg skal høre Lotte Petri sammen med Rebekka fra vildmedkrimi tale om Hvidt snit. Men ellers er der jo også følgende forfattere Christian Frost, Jakob Melander, Christian Mørk og Jesper Stein bare for at nævne nogle.

Så jeg er ret sikker på at energiniveauet søndag aften ligger på et meget lavt sted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar