lørdag den 18. juli 2020

Krimihjerte holder haveparty







Selv om Coruna huserer stadigvæk - så må man jo heldigvis gerne samles til en havefest.

Jeg håber og krydser fingre for, at vejrguderne i endnu et år er på min side.

Lige som sidste år er der bobler, kage og lækkerier til alle. Forlagene har været mere end søde til at støtte op om mit arrangement. Mange forfattere er også søde at melde tilbage at de deltager - også selv om de kommer langvejs fra. Det varmer mit Krimihjerte.

Datoen er som de sidste år aftalt med Inger Wolf 💞Herudover deltager forfatterne Stephan og David Garmark, Lillian Ley, Eva Maria Fredensborg - og jeg er særligt glad for at HarperCollins Nordic DKs ansigt udadtil Alice Scott også har meldt sin ankomst.

Så er der ligesom lagt op til en helt fantastisk sensommerdag. Faktisk er det jo nærmest en 60 års fødselsdag - Krimihjerte fylder 7 år - og jeg selv fylder 53 år netop den 29 august 2020.

Håber at i får lyst til at deltage.

Krimihjerte 7 år







  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar