onsdag den 6. maj 2015

en god uge her på Krimihjerte

I dag kom denne bog med posten. Den glæder jeg mig meget til at læse.

Her i den seneste tid er der sket ting og sager. Sidste dag fandt jeg ud af at Gyldendals krimibogklub havde henvist til til krimihjerte, og så er det jo ærgerligt at det er med den forkerte henvisning. Så nu har jeg købt domænet www.krimihjerte.dk

I går blev jeg også tilbudt at være testlæser på en kendt forfatters kommende krimi - juhu - så selvfølgelig skyndte jeg mig at sige ja tak. Så jeg får nok ikke læst så meget andet før jeg er færdig med testlæsningen. Manuskriptet ligger under bogen på billedet.

Lidt senere i maj afprøver jeg også i en kortere periode et samarbejde plusbog.dk - der vil derfor i en kortere prøveperiode være reklame for plusbog på siden. Nu håber jeg så bare at reklamen ikke skræmmer jeg alle sammen væk.

Så lige nu sker der en masse spændende her på Krimihjerte. Det var heller ikke længe inden det bliver konkurrencetid med 3 krimier af Poul Erik Larsson, og et interview med med Poul Erik Larsson er også snart på vej.

Bloggen ændrer også udseende. Hvordan den ender med at se ud ved jeg ikke helt endnu.


2 kommentarer:

  1. Først Tillykke med, at du officielt ejer dit domænenavn :-)
    Dernæst så lyder din kommende tid rigtig spændende; jeg glæder mig til at følge dig og din blog :-)

    SvarSlet
  2. Ja tillykke med det. Det er også et godt og fint navn :)
    Glæder mig til flere konkurrencer!
    Knus Heidi N.S. Jensen

    SvarSlet