fredag den 22. maj 2015

Nye spændende oplevelser i vente

I slutningen af næste uge sker der noget rigtig spændende. A.J. Kazinski kommer til byen, og jeg er så heldig at være inviteret til et blogger-arrangement med forfatterparret på en cafe i hjertet af Århus. Så har du et spørgsmål til forfatterparret så skriv det til mig senest den 28. Maj - så stiller jeg det videre.

Det glæder jeg mig meget til. Så jeg er så småt begyndt at tænke på hvad jeg spørge dem om. For det er jo ligesom meningen at der gives svar på alle de spørgsmål man ellers ville brænde inde med. Så jeg håber, at jeg kan nå at læse lidt af den nye bog inden mødet, bogen er ihvertfald landet. Og nu er det jo egentlig svært at lade den ligge, men sådan skal det jo også være.

Jeg glæder mig ihvertfald allerede, og nu er der ihvertfald rigeligt med læsestof til både pinsen og en togtur frem og tilbage mellem Århus og København.

En lille uge efter skal jeg til et andet forfatterarrangement - der kommer Pasternak&Dorph på besøg i Århus i Øst for Paradis. Jeg har for længe siden bestilt min billet. Bog har længe stået på reolen og råbt efter mig, men tiden er mangelvare lige for tiden. Arrangementet er den 4. juni 2015 kl. 20.

Det glæder jeg mig også rigtig meget til at deltage i.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar