tirsdag den 5. maj 2015

Status på Bookchallenge for 2015

Her efter 4 måneder er jeg 7 bøger foran i forhold det antal som jeg havde sat mig for at læse i løbet af i år.

3 nye forfattere
Eva Maria Fredensborg
Håkan Nesser
Jo Nesbø

Så der er jeg allerede i land. Faktisk har jeg læst 11 nye forfattere i år allerede.


3 bøger udenfor kategorien Krimi/spænding
Der har jeg endnu 3 bøger til gode.

3 serier som jeg gerne ville læse
Eva Maria Fredensborgs serie i 3 bind er læst i år. Her var jeg selv en person i 3. bind - I blinde. Det gav det lige et ekstra tvist da jeg skulle læse den.
Robert Galbraith og Pierre Lemaitré mangler jeg stadigvæk. Men dem varer det ikke længe inden jeg går i gang med.

Men alt i alt går det faktisk ganske fint med den bookchallange, så jeg er ganske godt tilfreds.

Hvordan går det med din bookchallenge? Hvis du har sådan en for 2015.

1 kommentar:

  1. Det er da fedt! Godt gået :-)

    Jeg har flere udfordringer, og generelt går det godt. En af dem er, at jeg må købe én bog hver gang, jeg har læst tre fra boghylden, så jeg forhåbentlig får mindsket antallet af ulæste bøger betydeligt. Indtil videre er det gået godt. Jeg startede allerede i slutningen af oktober og har overholdt det indtil videre, men de seneste dage har jeg virkelig haft lyst til at købe bøger... og jeg har først planlagt at bogshoppe igen om 1½ måned, så det er lidt frustrerende ;-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog - www.denlillebogblog.dk

    SvarSlet