mandag den 14. december 2015

bookchallenge for 2015

Tja det er jo ikke ligefrem fordi det bare har kørt på skinner på den front.

Antal læste bøger er allerede over de 40 stks som var målet for i år. - Der nåede jeg i mål.

De tre nye forfattere - dem havde jeg allerede nået efter januar måned.

Men så gik det til gengæld også galt.

Det er kun blevet til en enkelt udenfor kategorien spænding/krimi. Nemlig Jan Guillous Ikke at ville se. En supergod serie, hvor jeg allerede glæder mig til at læse den næste i serien som jo står klar på reolen - Blå stjerne. Jeg har flere interessante stående klar på reolen, som er udenfor kategorien. Så måske bliver 2016 året hvor jeg når at læse mindst 3 bøger udenfor min kategori.

De tre serien - ja her er det gået lige så galt. Jeg har fået læst Eva Maria Fredensborgs serie. Men flere serier er det ikke blevet til. Og denne kategori tror jeg at jeg vil undlade næste år - så der vil jeg måske finde på noget helt andet.

Har du haft en bookchallenge for 2015? Hvis du har hvordan er den så gået?

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke helt opgjort det endnu, men tror desværre heller ikke at jeg har nået alle mine mål. Men pyt, jeg har læst en masse gode bøger :)

    SvarSlet