tirsdag den 8. december 2015

Julestemningen spreder sig.

Det varer kun et par dage inden jeg igen skal stå på et bibliotek. Denne gang er det ikke noget helt almindeligt bibliotek.

På mit arbejde i Aarhus har vi nemlig et bibliotek, hvor man kan sætte sine bøger låne ud - men man må også gerne tage bøgerne for at beholde dem selv. Det er ikke der mine bøger de ender, de ender på mit eget lille bibliotek - som er en anelse overfyldt for at sige det mildt.  Men man skal jo nødigt gå ned på bøger. En følelse i kender?

På fredag skal der så være "Jul på biblioteket", her fortæller jeg lidt om det at være blogger - hvordan det hele startede, historien om hvordan jeg fik en blog, men selvfølgelig også noget om alle de oplevelser man får ved at være blogger og blive inviteret til forskellige arrangementer. Det kan også føre til mange andre ting, som lige pludselig at man dukker op i avisen, på tv eller i radioen.

Til sådan et arrangement et det også dejligt at kunne dele lidt julegaver ud - til de heldige.

Jeg glæder mig ihvertfald til at møde andre bog interesserede, selv om det ikke er alle som er lige så vilde med krimier og spændingsromaner som jeg selv er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar