tirsdag den 1. december 2015

Julekonkurrence

I denne søde juletid, kan man jo nærmest ikke gå ind i december uden at have en lille julekonkurrence.

I Krimihjertes julekonkurrence kan du vinde Dennis Jürgensens nyeste krimi - Dansende røde bjørne. Den har Forlaget Tellerup været søde at sponsorere.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen, er at skrive i kommentarfeltet hvilke bøger der står på din juleønskeseddel.

Konkurrencen slutter den 13. december kl. 16.

Rigtig god december til jer alle.

20 kommentarer:

  1. Jamen, der står fx Dødvægt af Elsebeth Egholm, Sort Sensommer, Frost & Aske, Sangfuglen og Hvepsereden af Inger Wolf OG Dansende Røde Bjørne i sær :-)
    Juleknus fra Heidi N. S. Jensen

    SvarSlet
  2. Har kun en enkelt bog på årets ønskeseddel - Jan Guillous 'Blå Stjerne' - ellers låner jeg langst de fleste bøger på biblioteket

    SvarSlet
  3. De tavse vidner af Marianne Jørgensen er på ønskesedlen

    SvarSlet
  4. De tavse vidner af Marianne Jørgensen er på ønskesedlen

    SvarSlet
  5. Jeg har "Dansende røde bjørne", Eva Maria Fredensborg: "Min mund er lukket", Giulia Enders:" Tarme med charme", osv osv osv på min ønskeseddel :-) :-)

    SvarSlet
  6. Der er rigtig mange. Skyggesider af Christina bonde og Den faldne Engel af Kenneth Bøgh Andersen er der 2 der står meget højt på listen :-)

    Glædelig første December :-) hilsen Susanne

    SvarSlet
  7. Det store spring - Moyes l

    SvarSlet
  8. På min står der bla. Newyorker by Heart, Det 5. Evangelium, De uegnede og Mordet på øen :-)

    SvarSlet
  9. Steffen Jacobsen: Et bjerg af løgne
    Sisse-Jo Gazan: Svalens Graf
    Dennis Jürgensen: Dansende røde bjørne
    Kaaberbøl & Friis: Den betænksomme morder
    Kaaberbøl & Friis: Et stille umærkeligt drab
    Søren Hammer: Elskede Heidi
    Thomas Enger: Våbenskjold
    Hjorth-Rosenfeldt: Den stumme pige
    Hjorth-Rosenfeldt: De uegnede
    Jesper Stein: Akrash
    Jesper Stein: Aisha
    Kristina Ohlsson: Skytsengle
    Kristina Ohlsson: Paradisoffer
    Kristina Ohlsson: Davidstjerner
    Rolf Börjlind & Cilla: Sort Morgen
    David Lagercrantz: Det der ikke slår os ihjel
    Michael Katz Krefeld: Afsporet
    Michael Katz Krefeld: Savnet
    Michael Katz Krefeld: Sekten
    A.J. Kazinski: Søvnen og Døden
    A.J. Kazinski: Den genfødte morder
    Paula Hawkins: Kvinden i toget
    Anthony Doerr: Alt det lys vi ikke ser

    SvarSlet
  10. Paris, Russka, London, Skoven af Edward Rutherfurd
    Himlen ved mine fødder af Jandy Nelson

    SvarSlet
  11. Kulde, Sekten og Dansende røde bjørne og mange mange flere :-)

    SvarSlet
  12. Uhhh, der er mange Danielle Steel Grib dagan, Stephen King Mr mercedesmand, Harland Cohen Den fremmed, Lars Kepler, Øbro og tornbjerg., Jojo Moyes, Sophie Kinsella, Jennifer Weiner

    SvarSlet
  13. Jeg ønsker mig; Mikael Katz Kreffeld "Savnet"..
    mvh Heidi

    SvarSlet
  14. Jernblod af Liza Marklund
    Dansende Røde bjørne og løbende tjener af Dennis Jurgensen

    SvarSlet
  15. Øverst på min ønskeseddel står Michael Larsen "Mordet på øen"

    SvarSlet
  16. Bøger af Chris Carter og Sebastian Fitzek, de to nye af Harlan Coben og Dødesporet af Sara Blædel.

    SvarSlet
  17. Der er mange på listen, men bl.a. A.J. Kazinski: Den genfødte morder, Elsebeth Egholm: Dødvægt og Jesper Stein: Aisha. Mvh. Helle Pedersen

    SvarSlet
  18. Bjørn Rasmussen: Huden er det elastiske hylster der omgiver hele legemet (2011)
    River cottage kogebogen :-)
    De uegnede, Hans Rosenfeldt Michael Hjorth
    Ikke så lang en liste endnu :-)

    SvarSlet
  19. Der står altså virkelig mange på min, f.eks. Agnete Friis: "Blitz", Paula Hawkins: "Kvinden i toget", E. Lockhart: "Vi var løgnere", Anthony Doerr: "Alt det lys vi ikke ser" og Caroline Kepnes: "Du". Rigtig god jul :-)

    SvarSlet
  20. Jeg har lovet mig selv, at jeg ikke må ønske mig bøger i år. Der er simpelthen for mange i bogreolen, jeg skal have læst. Men det er altså trist.

    SvarSlet