fredag den 11. december 2015

Jul i Biblioteket og alt det andet fantastiske der er sket i denne uge

På mit arbejde har vi et "lille" bibliotek med medarbejderes aflagte bøger, som er placeret i kælderen. Der er nok ialt dobbelt så mange bøger som du kan se på billedet. I dag var jeg så heldig at komme hjem efter vores arrangement "Jul i biblioteket" med 2 bøger af Jo Nesbø - dem er jeg slet ikke kommet i gang med endnu. Men håber snart at det sker.

Jul i biblioteket var et rigtig hyggeligt arrangement, hvor jeg var inviteret til at fortælle om det at være blogger. For krydre det lidt havde jeg 4 julegaver med som venligst var sponsoret af Lotte Petri, Forlaget Tellerup og Forlaget Mellemgaard. Og bare rolig jeg fik ikke selv bøgerne med hjem, billedet er taget inden gæsterne kom til Jul i biblioteket.

De andre fantastiske ting, er at på Gyldendal Krimibogklubs medlemsblad er Krimihjerte på forsiden sammen med Stefan Ahnhem, og også med inde i bladet. Som det ikke var nok blev jeg ringet op af en journalist fra avisen Politiken tidligere på ugen. Han skyndte sig at sige: "Jeg vil IKKE sælge aviser." Så var det ligesom på plads. Vi fik en god snak om hvordan jeg var startet med at blogge, hvor mange bøger jeg anmeldte, og om hvorfor jeg ikke skriver om min hverdag på bloggen. Herudover snakkede vi også om det at tage penge for at anmelde en bestemt bog. Du kan læse artiklen her

Husk at du kan stadigvæk nå at være med i konkurrencen om at vinde Dansende røde bjørne af Dennis Jürgensen - konkurrencen slutter søndag.

1 kommentar: