søndag den 20. december 2015

Krimihjerte ønsker alle en god jul

Jeg vil gerne have lov til at ønske jer alle en rigtig god jul.

Jeg håber at i alle får slappet af - og selvfølgelig gerne med en god bog. Jeg håber i hvertfald at de bogpakker som jeg selv giver - vil vække glæde og læselyst. Jeg har da også selv et par ønsker på årets ønskeseddel - og for en gangs skyld er der ikke tale om hverken krimier eller spændingsbøger.

Gaverne er ved at være købt, og konfekten er lavet - både den hjemmelavede konfekt, småkagerne - pakkerne til pakkelegen 2. juledag er også i hus. Så nu kan julen godt snart indfinde sig - også selv om juletræet endnu ikke er hverken fældet eller købt endnu. Men vi skal nok nå det hele.

Jeg håber også at juleferien kan give tid at få læst en smule.

Håber at i alle vil få en rigtig dejlig jul.


2 kommentarer:

  1. Mange tak og i lige måde! Du må virkelig også have en glædelig jul :D

    SvarSlet
  2. Jeg skal læse Lotte Petri, som jeg var så heldig at vinde da du trak mit navn ud af nissehue ��
    God jul og godt nytår

    SvarSlet