fredag den 25. december 2015

en boggave under juletræet

Årets bogjulegave
Denne bog lå under juletræet til mig. Jeg havde 2 bøger på min ønskeseddel, og den ene fik jeg altså. Den glæder jeg mig rigtig meget til at læse.

Det er en bog helt uden for kategorien krimi/spændingsroman, men da jeg læste en læseprøve som jeg fandt via facebook, tænkte jeg det var en bog som jeg rigtig gerne ville læse.

Den nordkoreanske piges rejse mod friheden, er en farefuld færd, som nok ender godt. Inden pigen når så langt skal pigen og hendes mor i gennem mange forfærdelig oplevelser. For eksempel bliver de udsat for at blive handlet som en vare, mishandlet på alle tænkelige måder.

Så egentlig har det også sin pris at komme ud af Nordkorea.

Nordkorea er et meget lukket land, det gør det des mere interessant med sådan en bog. Fordi jeg selvfølgelig også forventer at læse en del om hvordan livet er i Nordkorea.

Har du fået nogle bøger i julegave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar