søndag den 27. december 2015

Oprydning i bogreolen

 Sidste år i juleferie fik jeg sat denne reol op - da var der lidt plads i overskud. Selv om jeg har givet en masse bøger væk i årets løb er det ikke ligefrem blevet til mindre antal bøger.

Nu er det faktisk begrænset hvor mange af mine bøger jeg har lyst til at skille mig af med.

I løbet af 2016 - håber jeg på at vi får flyttet lidt rundt, så jeg kan få flere reoler op på mit "bibliotek". Der skal jo også gerne være plads til nogen af de bøger som bliver udgivet i 2016.

Min reol var i årets løb blevet vildt rodet, men nu står bøgerne af samme forfatter da i det mindste samlet.

Jeg havde forsøgt mig med at have hylder med de ulæste bøger - men måske prøver jeg det når jeg får de andre reoler på i løbet af 2016.

Men indtil videre må de bøger som ikke kan være i reolen, blive opbevaret på denne måde.

På det sidste billede kan du se de bøger som der ikke engang var en kasse til - men det skal der nok snart blive rodet bod på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar