fredag den 10. juni 2016

Måske du er i København i morgen?

I morgen starter Copenhagen Crime Festival i Østerbrohuset lige ved Nordhavn st.. Det er første gang at festivalen afholdes. Den skal ikke forveksles med Krimimessen i Horsens. Men derfor kan det jo være en udmærket i de at have en krimi festival i København.

Copenhagen Crime - skriver dette om sig selv:

" På Copenhagen Crime kan du glæde dig til at udforske og opleve alle aspekter indenfor krimigenren forlde sig ud på nye, spændende og underholdende måder.

Fra 5 scener kan du opleve debatter, interviews, foredrag og meget andet med forfattere, journalister, politifolk, skulespillere og mange flere."

Du kan findes programmet til festivalen lørdag HER og søndag HER

Noget af det som jeg helt sikkert ville høre var Helle Vincentz, fordi at hun er en af mine danske spændings favoritforfattere og fordi at hun er en rigtig god foredragsholder.

Jesper Stein, vinderen af Laurbær-prisen, ville også være et must.

Jeg kan huske at jeg engang på Krimimessen i Horsens hørte en retsmediciner, det var spændende - men hold op hvor havde jeg mange billeder siddende på nethinden bagefter.

Rigtig god fornøjelse til jer som skal ind på festivalen.

1 kommentar:

  1. Jeg var afsted på festivallen igår, og jeg synes at oplæggene var over al forventning. Virkelig interessante emner og kompetente debattører :)

    SvarSlet