tirsdag den 7. juni 2016

Rig mulighed for gratis e-bøger

Jeg har lige været et smut på Saxo, og hente gratis e-bøger. Nogen kunne komme med den indvendig, tror du ikke du har så rigeligt på hylderne at læse. Hvis den indvending kom, ja så ville de da have ganske ret. Ikke at det ville betyde noget, man har vel altid plads til en eller 5 ebøger mere.

Der var ihvertfald flere spændende krimier.

Men jeg fandt noget ganske spændende, som jeg slet ikke vidste var tilgængeligt en forhistorie til Mio Blues - den hedder Manden uden sorg.

Jeg fandt også Lotte Petris første krimi Den 5. plage - den har jeg godt nok i signeret udgave på reolen, men nu er den også klar til at komme på min Kindle.

Herudover var der 2 shortstories (under 100 sider) en af Gittemie Eriksen (Frelst) og Den forsvundne kendisdatter af Ole Nybo.

Jeg fandt også lidt uden for kategorien Krimi/spænding - nemlig 1. del af Belgravia - nu elsker jeg jo Downton Abbey - og så er det vist den man skal læse.

Der var også en kriminovelle af Jens Østergaard - Line. Se den vakte minder. Der er skrevet over en weekend i Skagen i en konkurrence mellem Jens Østergaard, Michael Lycke og Inger Wolf. Den skulle i tage at læse.

Rigtig god jagt efter gratis ebøger på nettet.

1 kommentar:

  1. Jeg er endnu ikke blevet god til at læse på min ipad, men det er jo smart her i sommertiden, hvis man pludselig får læselyst.
    Jeg vil straks hente forgængeren til Mios blues, den glæder jeg mig til at læse. De andre krimier skal vist også lige læses, jeg er netop blevet færdig med Tony Parsons seneste, så jeg er klar til nye læseoplevelser.
    Tak for tippet :)

    SvarSlet