onsdag den 23. oktober 2013

Forventninger til Jens Østergaards kommende krimier

Efter at have læst begge Jens Østergaards krimier. Ja så håber jeg da at der kommer flere fra hans hånd.

Jeg synes det har været et rigtig dejligt bekendtskab, også fordi at Thomas Nyland rykker sig en del, men alligevel hænger han fast i sine egne tanker og rutiner. Men Jens Østergaard åbner alligevel for at der i slutningen af Drengen og dæmonen måske i en efterfølgende krimi kan ske noget måske grænseoverskridende for Thomas Nyland. Hvad det mere præcist er, vil jeg ikke afsløre, det må du selv læse i Drengen og dæmonen.

Efter sigende skulle der komme endnu en krimi med Thomas Nyland i foråret 2014. Det vil jeg da personligt glæde mig til. Min forventning er pænt høje :)

Har du endnu ikke læst noget af Jens Østergaard, så kan du roligt gå i gang.

Jens Østergaard var også den krimiforfatter som vandt forsommerens konkurrence på krimifan.dk Krimidysten, og det var stærke modstandere han var oppe imod, nemlig Inger Wolf og Michael Lycke.

Så god læselyst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar